Motiverende gespreksvoering (avond)

Motiverende gespreksvoering
Motiverende gespreksvoering is effectief als er sprake is van gewoontegedrag dat voor de persoon zelf ook een negatieve kant heeft; daarom is het op allerlei vlakken te gebruiken. Je privé-situatie, een patiënt die een behandeling of medicatie weigert, iemand die structureel te laat betaalt of documentatie niet of te laat aanlevert of zich niet houdt aan aanwijzingen en niet gevoelig blijkt voor drang of dwang. In al deze situaties kun je leren om de invloed die je hebt op de besluitvorming van een klant, patiënt of bewoner bewust en efficiënt in te zetten om de kans op gedragsverandering zo groot mogelijk te maken. De ander komt daardoor vaak zelf in actie en dat spaart je tijd en energie uit die je kunt spenderen aan andere zaken

€ 1.195

WP data:

Motiverende gespreksvoering (avond)

Motiverende gespreksvoering (avond)

Deze training is voor iedere professional met directe klantencontacten die willen leren over het motiveren tot gedragsverandering. Op 2 van de 3 avonden wordt gewerkt met een acteur als levend oefenmateriaal motiveren in plaats van handhaven op gedrag?

Deze training is voor iedere professional met directe klantencontacten die willen leren over het motiveren tot gedragsverandering. Op 2 van de 3 avonden wordt gewerkt met een acteur als levend oefenmateriaal motiveren in plaats van handhaven op gedrag?

PlusPortID: 61592

PlusPortDashboardUrl: https://CorparisCampus.plusportdashboard.com/?calendarCatagoryId=1270&calendarPakketId=14267